Min dag

Hej på er.. Idag så pluggade jag en massa innan jag åkte och hämtade min student mössa som jag väl blev nöjd med. lite små fel på den så jag gillar verkligen inte ABC- gruppen de kan verkligen inte det där. aja bilder får ni se imorgon för jag orkar inte ladda upp nu. Efter så var det träning och jag körde lite och sen efter en timme gick jag och kastade slägga och det kändes skit bra att kasta. börjar kännas att jag börjar styra över den och att det går så lätt. Har tävling på söndag så jag hoppas verkligen att det går lika bra som de har gjort nu på träningen. Efter träningen så åkte vi och handlade på ica-maxi
sen när vi kom hem så fastnade jag framför tonårsliv och sen ballar av stål en stund. Men nu tänkte jag gå och lägga mig för jag är jättetrött.

Godnatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback