Min dag

Idag har det väl varit en jobbigt dag. Kände mig varm och svettig när jag jobbade och sen var jag jätte blek tyckde de andra och det svartnade för ögonen. Sen mådde jag bättre efter att jag hade ätit lunch och så men sen när jag var på väg hem så började jag må sämre, det var varmt och äckligt. Så när jag kom hem så la jag mig på soffan och klev inte upp typ förns vid 7. Så jag somnade till och sov en bra stund och när jag vaknade frös jag jättemycket. Jag hoppas verkligen inte att jag är på väg på att bli sjuk. Pallar verkligen inte det. Var ju så sjuk förra valborg och hade jättehög feber vill inte ha det i år igen. så jävla otur om jag får det. Det skulle inte bli kul efter som jag har mösspåtagning och så på torsdag..

aja vi hoppas på det bästa. Hoppas ni andra hade en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback