Min dag

Hej på er! Har ni haft en underbar dag eller? jag själv har haft det jättebra. efter matchen som jesper dommde så cyklade vi hem och sen käkde lunch sen fixade jesper en massa och va duktig sen skulle han se på fotboll på tv efter som det var hamarby som spelade så då låg jag på hans arm och somnade en stund haha och dreglade. usch haha.
Sen lekte jag med hundarna. jag satte på dom mina solglasögon och tog bil. Jag satte solglasögonen även på jesper så jag fick en bild på alla. Så himla söta blev de tycker jag.
sen efter det satt båda jag och jesper å knappade på varssin data tills det blev middag.
Vi fick riktigt god midda. Rådjur och vildsvins kött och potatis. riktigt gott var de. Sen efter det blev det att kolla på robinson och efter de gick jag ut och gick en lite bit med hundarna. Så himla mysig att vara med jesper, vi har det så roligt tillsammans. vi dansade vildt på gatan haha.

ÄLSKAR DIG MEST VÄRLDENS UNDERBARASTE JESPER. LoveYou ♥


Nelly Lundberg med brillor på


Zacke Lundberg med brillor på


Jesper Lundberg med brillor på.


Puss på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback