NY SKRIBENT

Ja nu har man fått äran att skriva lite på denna blogg.
Huvudpersonen i fråga är så trött att hon låter undertecknad skriva.
Jag vet inte hur hennes dag sett ut men jag kan berätta de jag vet.
Hon kom till min fotbollsträning till ca 1640. Hon satt och kollade och försökte riktigt bra med att vara vacker där hon satt på bänken.
Efter träningen blev de snabb visit till Mörkö och kollade innehållet på en auktion, de var inget att ha så vi åkte hem och började laga skita god mat som bestod av ugnstekt potatis och grillat kött.
Efter blev de fart i knutarna när de bestämdes att de skulle vara minigolf tävling vid godisladan.
Vi åkte fyrhjuling dit och zacke sprang ifrån fyrhjulingen han är så jävla snabb den hunden.
Minigolfen skall vi inte snacka om hur den gick. Kan säga att jag kom sist de räcker.
Nyss så kollade vi på rånarna riktigt bra film och Louise tyckte den var läskigt vilket jag tyckte va ganska kul.
men nu sover Louise så jag får ta hand om henne nu
// Jesper

Kyss och smek är ingen lek

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback