Skönt att röra på sig

Hejsan. Nu har jag varit ute och gått en timme i det sköna vädret. Det var riktigt skönt att gå och röra på sig. Stannade till oss min mamma på jobbet och hämta pengar till lunch och drack lite vatten. Sen gick jag och handlade kyckling, keso, citron och advocado. Ska göra lunch av det där. så det blir kyckling med couscous med keso och advocado och sen citron vatten till. mums så gott. Så nu ska jag ställa mig i köket och börja fixa sen blir det duschen. eller jag tar tvärtom duschen först och sen mat. :)

Sen om en stund så kommer Jesper hit, så ska han hjälpa mig lite att söka skolor eftersom det är sista dagen.

men vi hörs sen Pusshej


Min outfit när jag vara ute och gick


mat, mat, mat mmm va gott

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

SVAR: BRA! sj?

Postat av: Anonym

hehe ja.) hoppas den luktar gott, men det tror ja:) vad ska du göra idag då? kram

2009-04-15 @ 12:24:21
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Catrin

duktig du va då ;)

Har också sökt lite kurser idag... Får se vad det blir av det =)

2009-04-15 @ 16:28:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback