Söndag 26/4 - 09

Hej, Jag har varit dålig på att blogga den här helgen. Det beror på att jag har varit jättetrött plus att jag varit oss jesper och då blir det inte lika mycket  som vanligt..

I fredags så skrev jesper inlägget och igår så var jag en sväng hem och sen åkte tillbaka till jesper. igår kväll så tog jag det lugnt och kollade på robinson och somnade typ hela tiden efter. somnade till typ en kvart på jesper i soffan och sen gick jag och la mig i hans säng då somnade jag till snabbt igen.

Idag så var det upp och åkte bort och hjälpte de med veden så jag kastade upp de som ramlade ner så det känns rätt bra i axen nu.. fast det tog nästan bara en halv timme sen var vi klara. så efter tog Jesper och jag och följde med hans bror och tog en sväng med fyrhjulingen i skogen. fyfan säger jag bara. haha det var riktigt kul. vi åkte på en väg som de har fixat runt i skogen och det var på de mesta ställena väligt ojämt och mycket sten så jag och jesper som satt på släpet hoppade upp och ner och det guppade och de var kul för jag satt och spände magen så bara efter 5 min så hade jag tyå träningsvärk i magen av att jag spände magen när det skumpade så mycket plus att jag skrattade rätt mycket så jag hade verkligen kul. Jesper skulle inte följa med först men sen tvingade jag honom med så det blev så roligt när vi gasade på..

Efter när vi kom tillbaka så hoppade jag in i duschen och sen efter de så satt vi ute och åt glass. Och nu sitter jag här med jespers data för han och hans far är ute och övningskör och kommer nog ta ett tag så jag får sitta här och ha det tråkigt..

Men jag ska passa på och läsa bloggar för det har jag inte gjort på jättelänge.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback