trasig klack

Efter att pappa och jag hade varit ute och kört så åkte mormor, mamma, Anna och jag in till katrineholm och hanlade.
och när vi var innen på ica och handlade så halkade jag till så min klack på min sko gick sönder men som tur var så kunde jag trycka tillbaka den så jag kunde gå försiktigt i den. Men när vi kom så limade morfar ihop den igen.
 
Men när vi kom hem så hade mamma glömt att handla några saker så då åkte pappa, mamma, anna och jag in till flen i stället och handlade och sen åkte vi till mormor och morfar och släppte av mamma och sen åkte vi en bit bort typ 10 min bort och sen vände vi så fick jag köra tillbaka och det gick jättebra.


min trasig klack


Köpte slush på ica. melon smak.


köpte choklad mums


och jordgubbar köpte jag med. mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback