Ååå så jobbigt

Har varit riktigt dålig på att blogga idag. Har varken haft tid eller lust för det. Sitter hemma oss jesper och försöker hitta utbilningar som jag skulle vilja gå. HUR SVÅRT SKA DET VARA ? Jag vet varken vad jag vill gå för något eller om jag vill gå över huvudtaget. Det är verkligen så himla svårt tycker jag. Jag vet liksom inte vad jag vill bli. När man var liten så sa man hela tiden vad man ville li när man var liten. Hade ni sånna tankar när ni var liteon om något yrke när ni var små?
Jag hade inga direkt tankar om vad jag ville bli när jag var vart stor. jag viste inte vad jag ville ens när jag gick 9:an och skulle börja gymnasiet.

Men nu när man tänker på allt saker som finns att välja att kunna jobba med så blir man tokig. Jag blir verkligen snurrig. Jag vet inte vad jag vill inte.  jag vill jobba med någon annurlunda som inte så många håller på med. jag vill vara unik fast ändå inte. 

Vad vill man bli då?
Jo mina drömmar som man bara har sådär är typ helt andra saker än vad jag skulle hålla på med.
- Florist
- Make up artist
- Frisör
- Bröllops fixare. vara som i olika filmer som fixar med allt runt om kring bröllopet

sen har jag lite mer normala saker eller kanske inte normalare saker ute mer som ni kanske skulle kunna lista ut vad jag skulle vilja hålla på med.
- Massör
- Något inom friskvård
- Sjukskötiska
- undersöktiska. fast det blir jag till sommaren

Men vi får se. jesper har nu hjälpt mig och  sökt några sjukskötiskaprogram plus röntgen på olika ställen. sökningarna ska vara klara den 15:e så jag får skynda mig att tänka nu. TÄNK TÄNK LOUISE!!!!!!

MEN FAN VA JOBBIGT DET HÄR BLEV:
Nä nu ska jag lägga mig under täcker och kväva mig själv av gråt känns det som. Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback