Min dag

Imorse vaknade jag ganska tidigt vaknade vid 9 fast jag typ somna jättesent. eller jag och jesper kom hem till mig vad typ halv 2. och sen somnade vi ganska snabbt. eller det kanske tog någon halv timme eller så. Men när jag vaknade i morse så gick jag upp tvätta av mig i ansiktet var på toa och bortsa tänderna sen gick jag och la mig igen brevid jesper som var så himla söt när han sov. Fast jag råkade väcka honom när jag la mig igen. Sen somnade vi om och sen vaknade och sen ringde klockan vid halv 11 och sen efter ett tag så tog jag en dusch och jesper satt vid datan och sen efter de så käkade vi frukost haha frukost lunch typ eftersom det var klockan halv 12. Sen efter de så fick Jesper och lämnade mig själv. Fast Vid 1 så gick jag till bussen och åkte till sjukhuset och jobba. Det var riktigt tungt idag kändes det som jag jag fick gå en massa fram och tillbaka. Fast jag gick sluta vid 7 så en timme tidigare så det var skönt. Så då kom mamma och pappa och hämtade mig och sen åkte vi och övningskörde lite. :) Sen nu efter så har jag inte gjort så mycket. Kollat på bilder och på tv. Fast jag ska nog gå och lägga mig om en stund för jag börjar bli jättetrött.

Puss på er ♥


Älskar dig mest Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback