2 April

Imorse vaknade jag försent och fick stressa i väg till bussen men jag hann i alla fall, hade 20 min på mig från när jag vaknat tills bussen skulle gå. Fick en bra dag på praktiken iallafall fick gör en massa saker riktigt kul. plus att det bestämdes att jag skulle få gå med en sjukgymnast nästa vecka på en annan avd. Sen fick jag även vara med i slutet av dagen vara med på en kort föreläsning om missfall och det var rätt intresant.

När jag hade precis slutat och hade bytt om så ringde Rebecka och frågade om vi skulle ta en glass på stan och det verkade trevligt så det gick jag med på haha. Nä men så jag gick från sjukhuset hem till henne och sen efter det gick vi till donken och köpte glass och sen satte oss vi maren på bryggan och käkade glassen i solen och hade det trevligt. Sen efter så gick vi och kollade lite och jag var jättenära på att köpa ett par vita converse men jag var så osäker. Men jag ska tänka lite på om jag ska köpa skorna. Sen efter det gick vi hem till rebecka igen och satt där en stund och sen körde hon mig. Så det var mys.


mys vid maren


Nu är det sjukhuset på tv. Så hörs mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback