Hoppas vi kan ses snart

Sitter fortfarande här vis datan och för första gången på typ över en månad typ så loggade jag in på msn. Är aldrig inlogga längre och jag har dålig förklaring till de eftersom jag inte har någon förklaring alls.

Men nu sitter jag och skriver med en tjej som jag gick i samma klass i 7-9 och snackar om vad vi ska göra i höst och lite annat.
och det är så kul att hon har eget faretag och egen salong
kolla in deras hemsida
http://www.hsstylists.se/
är så glad för din skull Sara..

Det är riktigt kul att snacka med folk som man faktiskt saknar väldigt mycket...
Jag har i alla fall bestämmt att vi måste ses snart...

och precis nu så bestämde vi att på lördag så ska vi nog ses och jag blev jätteglad för de. För det var ju så länge sen.. 
Jag hoppas verkligen att det passar så vi kan ses då. 
 
Trackback