Dags att göra sig i ordning för resan

Hej igen. Nu är jag hemma och packar det sista. Åkte hem till Jesper igår igen och kom hem för någon timme sen. Så nu är det bara byta om till lite bekväma kläder för sen rullar pappa och jag ner till Karlskrona tar någ runt 5 timmar att åka så det inte kul att sitta med jeans direkt så det får bli shorts eller leggings är rätt varmt ute här så det får bli shorts. Hoppas att de är bra väder där nere.

Men jag kommer tävla imorgon och sen en stund efter jag har tävlat klart så rullar vi hem igen. Så det blir en natt på hotell i kväll.

Men nu måste jag göra i ordning mig. Har självklart med mig min dator så jag kommer blogga på vägen. Kommer även ett snabbt inlägg nog innan jag åker. Vi hörs senare. Puss.

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Ja men bra att du tog svart. Alltid snyggast om du frågar mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback