DM dag 1

Idag har jag tävlat i DM som var ett skämt bara. Så himla dålig tävling med funktionärerna och allt var bara så dåligt. Finns inga ord. Funktionärer som skickar sms och pratar i mobil på innerplan när de ska mäta i diskus och slägga. Kula där man inte kan reglerna riktigt och kallar kulerna för bollar och slog inte ihop klasser som skulle göras och klasser som inte skulle göra och det var bara så dåligt.

Men mina resultat var ändå rätt bra i kula och diskus men inget rikitgt märkvärdigt. Imorgon blir det Spjut och slägga strycker mig nog från längd som är samtidigt som slägga plus att jag har en skada i Vaden/Knät så jag hoppar nog över längden som jag just nu känner. 

Nu ska jag gå och lägga mig för att sova och vara pigg tills imorgon. GODNATT 
Bilder kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

åh, jag vill också träna! men på måndag får jag börja igen :D

Postat av: DINA

oh vad coolt! men vad tävlar du i då?

sorry att det tog lite tid att svara men har haft lite mkt på senaste :/ allt bra idag då? :)

2009-08-25 @ 19:50:06
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback