DN-Galan youth

Jaha hemma igen då. Var inte på tävluing så här länge då. Nää det var så att när jag hade slutat tävlat åkte jag hem och bytte om snabbt och sen åkte vi till min farfar och blev bjuda på pizza. Så vi kom hem för en lite styund sen så jag ligger och kollar på tv nu.

Tävlingen då. Hur gick de? NEJ, det gick inte bra. Eller jag vågade inte riktigt ta i och fegade luite. Men jag fick inte ont i iallafall. så det vart jättedåligt resultt. men jag blev 6:a och då fick man gå upp på prisutdelning och fick medalj.
Haha lite kul var det att se skillnad på olika länder. tävlade mot två holänska tjejer som kom etta och tvåa och vi svenska tackar varandra vid prisutelning med att ge en kram och säga grattis men holänska tjejerna skulle ju pussa på kinderna och ta i hand så det vart lite konstig för att svenska för de blev fel haha.

Men jag skulle lägga upp bilder och så idag ifrån igår men jag orkar inte nu för jag är så himla trött så jag hoppas jag hinner imorgon.
Imorgon tävla jag i kula.

Men nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa :D

Postat av: Elina

fin blogg:)!

btw, klicka på inlägget "1,2,3 eller 4?" i min blogg och säg vad du tycker!

Ha en fin dag:D

2009-08-02 @ 00:13:15
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback