Första natten i den nya lägnheten

Godmorgon. Nu har jag sovit första natten i den nya lägenheten. Riktigt skönt var det. Men jag är verkligen inte pigg just nu. Mår inte så himla bra nu efter allt slit. Hade lätt feber igår och jag mår inte så himla mycket bättre just nu. Men idag så måste ändå en massa fixas. Vi ska försöka hinna hämta våran nya soffa som vi har beställt plus brorsans nya bäddsoffa. Sen ska vi hinna med allt skit till tippen och även hinna röja upp lite i den gamla lägenheten. Men men bara gilla läget om man säger så. 

Kommer förhoppningsvis bli bättre på att blogga snart men det är ju rätt mycket nu så jag lovar att jag bloggar då jag har tid och när jag får mer tid så kommer det bli bättre och bättre. Jag lovar. Haha
Så kolla in min blogg då och då så du inte missar något.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Hej! Louise! Jag tycker att du varit så duktig dessa hårda flyttdager.Ditt rum blir nog jättefint, tapeten är inte alls så ful. Ett tips är att sätta upp en fondtapet på en kortvägg, ljus, med klatschiga blommor, kanske rosa med lite grönt i ton med de andra tapeterna. Farfar är bra på att tapetsera. Ha det! Kram Gun-Britt

2009-08-31 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback