Gårdagen

Hej, Vart inget bloggade igår. Orkade inte riktigt och hade inte direkt tid heller. Först vaknade jag och städade mitt rum sen åkte vi ut till moraberg där vi gick på rusta och köpte städ grejer till mig sen till ÖB och kollade lite där jag köpte en jättelite kaffekokare. Sen vart hem och sen kom det två och kollade på lägenheten. Sen vart de middag och tv tittade sen sms ellinor och vill att jag skulle komma till viktor så då gjorde jag det och sen vart de utgång till 550. Men Det var en lugnt kväll för mig eftersom jag ska nu börja göra mig i ordnig mig för tävling. Så jag laddade med lite dans i går då. Haha

Men vi hörs mer senare idag efter att jag har varit och tävlat. Ha de bra så länge.
Några bilder kommer också senare

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Jag har faktiskt aldrig varit inne på deras hemsid men nu blev jag riktigt sugen på att beställa. Sjuk mycket snyggt har dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback