Hemma igen

Nu är jag hemma igen men inte länge till. Ska åka och träna om vilken minut som helst.

Men det var riktigt trevligt att träffa Sara. Vi träffades på medborgar platsen och tog en lunch på snaps som ligger där och har så man kan sitta ute så det var skönt nu när det var varmt och härligt. Så jag tog en räksallad som var riktigt god. Sen efter det så köpte vi mjukglass och satte oss i skuggan där de var svalt. Så där satt vi och snackade ett bra tag sen tog och sen gick jag till tåget och åkte hem. Så det var riktigt trevligt att träffa henne och hon hade flyttat hemifrån och så och det var kul att höra och om sina planer i livet. Rikitgt härligt. Tänk om jag hade haft såna planer. Jaja
Men nu måste jag snabbt byta om. Vi hörs senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback