Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Tävlingen gick dålig fast ändå bra. Blev riktigt besviken för att jag började känna min lilla sträcknig igen i sista stöten men i sista stöten vart den längsta. Vart 9.04 och de är Årsbästa och plus att de är längre än vad jag gjorde förra året. har pers på 9.29 så det vill jag ta i år. Får bli på DM då. Aja kom 4:a i alla fall och det var riktigt surt eftersom hon som kom 3:a hade 9.04 och sen ökade i hennes sista så jag skulle ha stöt längre.

Men nu är jag då hemma och har precis smält i mig en Ben & Jerry's Wich ska hoppa i duschen snabbt nu. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Ja din lilla tripp till DN-galan och allt. Troddeta tt du hae varit iväg en bit hemifrån. Tyckte jag såg att du hade shoppat med men det kasnke var i din hemtrakt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback