Nya saker från Ikea

Jaa är hemma nu och har varit det ett bra dag. Har kollat på tv det var nyss en svensk lång film vägen ut som var riktigt bra.
Ska nog gå in på mitt rum och bädda i min säng och kolla lite på film där inne.

Juste glömde säga att när vi var i västerås så var vi in på Ikea och käkade och sen gick vi runt en snabbis så jag köpte Sängkläder till sängen som var slut i kungens kurva sist jag var där och sen köpte jag 6 st glas måste köpa på mig lite nu när jag ska flytta till eget.



Nya sängkläderna. Helt vita och inget mönster. Har aldrig haft helt vitt så jag måste testa. Är i alla fall riktigt snyggt. Köpte då för dubbelsäng eftersom jag har en stor säng och stort täcke.
229 kr från Ikea

Sen köpte jag de här glasen 6 st och kostade 5kr st. Ikea

Bilderna är från
IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback