Shopping och så jävla otur

Hej på er!
Det vart en runda nere på stan. Shoppade lite också. En kjol, en sjal, en filofax, penna och rosa papper till filofaxen. 

Men när jag var på väg hem och skulle kliva av bussen märkte jag att hela min dricka hade läckt i väskan så ALLT var blött. mobilen värkar ha klarat sig bra men min kamera är sönder plus att minneskortet är borta till den. Mitt pass och alla min kort är förstörda  väskan var helt blöt men den hamnade i tvätten så det vart tvättad på engång. Den bli nog bra efter de och kan andvändas igan eftersom den är min tygväska men alla mina saker usch säger jag bara HATAR HATAR HATAR detta..

 
Min nya filofax som jag ville ha.
Penna som är flytande bläck som man kan sudda bort.


Min nya skin kjol och sjal
båda från HM

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Åh, läckert med skinn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback