Söndag, Måndag, Tisdag

Hej sorry för att jag har varit dålig på att skriva nu.
Men jag har haft mycket att göra och väldigt mycket nytt så jag har rättare sakt nästan struntat i att blogga.
I söndags så var jag i Eskilstuna och tävlade i DM och det var lika katastrof som i dagen innan. Jag tog guld i Kula och slägga. Tog bilder men det kommer nog inte upp kanske på fredag då jag är ledig från skolan.

Nä men igår så började skolan ute på Bosön som ligger på Lidingö. Så det var att vara där igår och fick träffa sin klass och gå igenom en massa saker och skriva på och fixa. Sen när jag kom hem lite innan 6 så byte jag bara om och drog på träning. När jag kom hem så var jag så död så jag gick nästan och la mig direkt. Jag packade någon kartong och sen vart de att sova. Idag gick jag upp tidigt och åkte med bussen som gick 6.51 från mig. Sen hela dagen så hade vi teambildning så vi var först och vandrade runt halva Lidingö och sen gick runt vi skolan fram och tillbaka så nu har man verkligen sätt Bosön. Så där gjorde vi en massa gruppövningar som tog timmar. Sen vi 4 slutade vi och jag åkte hem. När jag kom till Södertälje klockan 6 så missade jag bussen så då träffade jag Jesper i typ 10min innan hans buss gick halv 7 sen åkte jag hem till mig och typ började gråta för jag var så trött och sen käkade jag lite och åt lite kex choklad, bulle och dammsugare. Det är ju så att jag har namnsdag idag. DET ÄR LOUISE IDAG!! :D så då fick jag lite gott.
Sen efter de packade jag och vilat på soffan. Nu blir det sängen för att sova. upp tidigt imorgon igen. Börjar 8.30 så det blir att åka tidigt imorgon igen.

Men förlåt att jag inte skrivit. Men det är för att jag har börjat skolan igen. Ska bättra mig när jag har kommit i gång. LOVAR!
Juste en annan rolig sak. Idag fick jag vata att vi flyttar till våran nya lägenhet på lördag kl 14 Så nu är det bara packa det  sista. Det ska verkligen bli skönt att flytta. Äntligen säger jag bara. 

NU ÄR DET DAGS FÖR SÄNGEN. PUSS 

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

godnatt :)

Postat av: Shopalicious

I know. Du anar inte hur länge jag letat efter dem och nu ÄNtligen nuär dem mina :D

2009-08-26 @ 06:51:57
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback