Torsdag, Fredag

Hej på er håller på och sliter som ett djur just nu. Håller på och packar inför flytten som startar imorgon.
Var så himla trött igår så jag orkade inte blogga. Kom hem tidigt. Slutade vid 14 och kom hem snabbt eftersom en kille från klassen spm bor på skolan skulle åka hem under helgen och bor utanför södertälje så han körde hem mig. Himla snällt var de. Så jag har börjat lära känna många från klassen nu och dom är väldigt trevliga.
I skolan då igår så planerade vi. Fick lära oss läsa karta och kompas och sen paddla. Haha två killar välte med kanoten så dom vart helt blöta och den ena killen glömde att ta ut mobilen innan så det gick sönder. Sen var det inte så mycket mer vi gjorde.

Idag var jag ledig från skolan så idag har jag packat klart alla mina saker och nu fixar jag med en massa annat och hjälper till lite överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback