SAKNAR

Godmorgon
Nu är man själv hemma. Brorsan drar precis till skolan och de andra gick för en stund sen. Känns så konstigt att inte börja samtidigt som de andra. Att inte få åka med min bror till skolan. Känns så himla konstigt att man har redan gått förbi gymnasiet så fort. De 3 åren på igelsta gick så himla fort och jag saknar det faktiskt. Det är verkligen en tid för mig som har varit bra. Jag trivdes så bra med klass, lärarna och allt runt om kring. Så nu när han går till skolan så känner jag att tiden gick ändå för fort. Då när man gick i skolan så ville man attt tiden skulle gå fort men nu efter så kändes det som att det gick för fort fram. Men på måndag börjar jag på Bosön. Känner mig inte så himla taggad det har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig så jag känner verkligen inte för det. Men jag hoppas att det blir bättre när jag kommer dit. 

SAKNAR MINA VÄNNER PÅ IGELSTA PLUS ALLT OM KRING DÄR. 
DE TRE BÄSTA ÅREN I MITT LIV. 





Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

längdhopp är min favoritgren! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback