Framme

Nu är vi framme vid hotellet eller vad det nu är i Kristianopel. Det är ett gästgiveri och det är ett hus där själva resturangen ligger i som är inred efter 1700 talet. Men utanför på baksidan så ser det ut som ett gamalt hönsgård och där ligger rummet. Rummet som vi fick är deras typ lilla bröllops rum så det ser förskräcklig ut. Haha det är en sänghimel som de har tillverkat själv. Toa och dusch ligger ute på gården. Men det är ändå rätt gulligt här om kring det är jätteliten by och från rumet så ser man ner till Havet. Utanför nu så går oskan och det regnar och är svart ute så det är inte så jättekul. Men det värsta ut av allt är att det inte finns någon täckning här. Eller jag har nästan full täckning på mobilen men pappa har ingen tekning. Jag har comviq och pappa har telia så när jag skulle ta min dator och blogga så funkade det inte. Det är nämligen så att pappa och jag har tvärtom då. Jag har telia bredband och pappa comviq. Så min funkar inte men pappas Så nu sitter jag med pappas dator i sängen.

Tänkte att ni ska få se lite bilder jag har tagit på gästeriet men nu när jag skulle ladda upp de så funkar det inte. Får ladda in det när jag är på något annat ställe där de är bättre täckning

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Tack så mycket cutie :)

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hoppas du får en bra Fredag

kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-08-14 @ 09:55:04
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback