14 dagar och om några timmar lucia

Idag är det då 10:e så de är bara 2 veckor kvar till julafton. Bara 14 dagar. Men imorgon har jag lucia i skolan så jag ska vara i skolan på lidingö kl 06.30 KUL! sen ska vi lussa i matsalen först 08.15 sen 08.30 i  aulan och där ska hela lucia tåget vara. Är lite små nervös eftersom jag ska sjunga duet med en annan tjej. Jag hoppas verkligen att jag klarar de. idag var de ju så pinsamt för vi hade publik idag och det kändes jättejobbigt. Men nu ska jag inte tänka på de. JAG SKA KLARA DE!!

Men som sakt ska vara 06.30 i skolan så pappa kör mig så vi åker till 05.30 så upp vid 04.15 nää usch kanske måste sova nu.. Godnatt

IMORGON ÄR DET IDOL FINALEN!!!
JAG SKA VARA DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt, NOOOOOOT!!!

2009-12-11 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback