Dagen

Hejsan nu ligger jag i sängen och ska snart sov. ska bara koilla lite tv på datan.
Jaha åkte idag då till sthlm och kollade runt lite. Började kolla på NK:s julskylltning sen kollade jag lite på  ginatricot, Hm , åhlens och lite annat och gjorde de på en timme. Så jag var snabb. Sen åkte jag till skolan var där fixade med ett papper hos min mentor sen hade engelska lektion en timme sen slutade jag. Så då åkte jag hem till södertälje träffa mamma gick till stadshuset och tog svin sprutan och sen kolla några saker på stan och sen gick till klubbhuset och hade tränarmöte + Julbord. Riktigt gott var de och de är ju rikitgt gott när de är årets första. Mums.

Nää men nu ska jag kolla med posten hur det går för mina paket sen ska jag kolla på tv sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback