Dagen

Hejsan. Idag har jag då först tagit de lungt kollat på tv. Sen åkte jag ner till stan kollade lite julklappar men kom inte hem med några. Tror jag har kommit på va jag ska ge Jesper. :)
Har två saker åt han just nu men har kommit på 2 st till så de ska jag kolla på i sthlm imorgon eller fredag vi får se. Fredag blir det någ julklapps handel till syrran och har inte kommit på till henne men de är nog lite lättare kanske. Sen är de inte så mkt kvar.

Sen efter jag kom hem från stan så stack jag till sätra och tränade ett rätt lugnt pass. Joggade och körde styrka så jag har riktigt träningsvärk i låren! Haha.

Men ska göra mig snart i ordning för natten är riktigt trött så det blir nog sängen snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback