Dagen

HEJSAN!  befinner hemma hos pojken min igen. Har precis testat deras nya lips spel och nu testa Jesper hans nya fotbolls spel så jag passar på att blogg och ska kolla lite andra saker med hans dator.

Idag var vi duktiga och var och tränade. Jag gick upp tidigt och åt gröt sen åkte och tränade och det kändes ganska skönt efter. Sen åkte jag och lämna mina saker och sen åkte jag, Jesper och hans bror till sthlm och kolla och shoppade lite. För min del kom jag bara hem med en väska som jag köpte på hm på rea. 100 kr endast kolla på den för några dagar sen och skulle köpa den och tur va de att jag inte gjorde de. För nu var det halva priset. Men jag hoppas jag hittar något mer fynd på hm för jag har presentkort där.

Efter några timmars vandring i sthlm så åkte vi hem till Södertälje sen satt vi där och väntade på bussen. Det var skit kallt ute och när bussen kom och vi klev på så funkade inte värmen så vi åkte hela vägen till Hölö i en iskall bussen så när vi klev av så var mina tår som isbitar riktigt kalla var de. Så det var fan skönare att stå ute och vänta på bussen för då stod man inte stilla hela tiden. Men men vi kom hem och stälde oss framför brasan sen var man tinad på 1 min. Sen vart de god middag och fixa sen vart de lips och nu ligger jag här och har ont i huvudet och magen. INTE BRA!

BILD PÅ VÄSKAN JAG KÖPTE KOMMER SENARE

Kommentarer
Postat av: jenny

ja det var det

Postat av: jennyj

tack

2009-12-30 @ 11:49:04
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: LINN

hoppas du har haft ett bra år,

och 2010 kommer bli ännu bättre. =)

puss ;*

2009-12-30 @ 15:21:10
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback