Dagen

Hejsan är hemma nu. ska ta något litet att äta nu och sen ska jag kolla på andra avenyn på svt play. Idag vart det en kort dag i skolan. Kom till skolan till 11 käkade lunch och sen hade lucia träning och sen direkt efter det hade vi klassråd. Så jag slutade 13.40 och satte mig och tog en kaffe och väntade på bussen som gick efter 14. Så det var min skoldag idag. Men det kändes ändå bra att åka. För sångerna måste sitta eftersom de är nästa fredag och vi har inte så himla bra koll på hur tåget ska bli och så. Vi har ännu inte fått veta vem som blir lucia och det får vi veta på måndag kanske och då har lucian bara några dagar på sig att lära sig versen som hon ska läsa som vi ännu inte fått. Låter bra det här. Plus att jag och tjejen som jag ska sjunga duet med måste träna in för just nu låter det inte 100% bra. utan vi sjunger lite olika så vi måste sätta oss ner imorgon och träna bara vi två. Så så är det.

Men nu blir det lite mat och andra avenyn. Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback