Dags för lektion. Lite nya ändringar med kategorierna

Nu är det dags för mig att börja dra mig mot klassrumet för att ha Engerlska. Känner verkligen inte för de. Men men bara gilla läget och tänka posetivt för jag måste klara Engelskan. Så nu hörs vi nog inte på ett tag. Kanske ser att jag har börjat ändra lite på kategorierna men det är bara en början. har än så länge bytt ut Mode till insperation och sen har det kommit till en ny som heter Louise tipsar. Kommer flytta några inlägg från vill ha till tipsar och sen får vi se vad som ändras mer. Ska tänka ut så det blir en bra ordning så man hittar lätt på bloggen. har nog bestämt mig har kategorin Helgen åker bort och allt hmnar på allmänt och sen behåller L.Johansson. 

Har ni några förslag hur de kan va?  

Men nu måste jag gå. Vi hörs sen. Puss ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback