Fixar de sista snart dag att åka

Hejsan! Var inte många timmar sen jag skrev. Kunde verkligen inte somna i natt. Men jag somnade till slut. klockan 6 och vaknade sen vid 8 och började packa och slå in de sista julklapparna. Jag skulle hinna ta bild på alla och visa hur fina de vart. Men de kan jag göra på Julafton eftersom jag inte tar med de utan de har dom andra när de åker ner till mormor och morfar på julafton så då får de bli bild på de fina. Det vart rättt många stora fina paket tycker jag iallafall.

Sitter just nu är vid datan och dricker julte och äter Ben & Jerry's wich riktgit gott de är min frukost idag. Är rätt sliten just nu men de får jag väl skylla mig själv. Jag får vila när jag kommer fram sen under eftermiddan. Innan jag åker nu till tåget så ska jag packa de sista kolla så allt är med plus att åka och handla lite grejer jag behöver.

Men vi hörs sen när jag har landat hos Mormor och morfar. Puss på er alla!


Mums


Kommentarer
Postat av: VIOLASIMONETTE

MUMS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback