Gårdagen

Hejsan. det vart inte så mkt bloggande igår men det var för att jag åkte till hem till Jesper. Så kvällen bestod av god mat, Idol och jespers brorsa som hjälpte mig att ladda in nya låtar i min ipod. Idol bra. tråkigt att Tove åkte men en sak vet jag. Hon kommer man inte ha sätt på tv för sista gången. Hon kommer bli stor. Grym är hon.

Men vet ni? JAG ÄR I GLOBEN PÅ FREDAG OCH SER IDOL FINALEN!!!! JAAA LYCKA. Kommer bli kul. kommer typ sitta i Calles klack. haha
Men det kommer bli bäst.

Men nu är jag hemma igen. Men ska tillbaka till Jesper ikväll. Sen imorgon ska vi fira honom eftersom han fyller år på Tisdag!

Men nu ska jag fixa lite och lägga mig på soffan är trött. VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback