I datasalen igen som vanligt på måndagar!

Hejsan! Sitter här igen. Asså igen i datasalen i skolan. Det blir så varje vecka eftersom jag har så lång håltimme. Men tycker ändå att de är skönt. Att hinna blogga kolla runt på sidor så slipper man ägna så mkt tid till de när man kommer hem. Som idag kommer jag hem lite innan 6 och sen blir det kanske att åka till Sätra och träna. Vi har inte riktigt bestämt oss en så vi får se. Men det är då skönt att man får lite gjort på datan eftersom man kommer hem vid 9 då och sen blir det att duscha och göra sig i ordning för att gå och lägga sig plua att hinna äta. Känns inte så bra idag. Han iallafall idag att äta två mackor till frukost och lite te och sen nu till lunch så hade jag med mig jättelite mat. Vart mätt men kommer nog vara hungrig senare. Men jag hinner då inte äta idag så mkt innan jag måste åka så då blir det ju vid 9 tiden. RIKTIGT BRA PLANERAT haha. Men det är bara gilal läget. Jag klarar de bara slänga i sig någon macka i bilen i så fall.

Men nu blir det att kolla runt lite. Sätter nog ihop lite bilder sen med som jag brukor göra när jag sitter här. haha skulle kanske haft en egen kategori till detta haha eftersom det blir så ofta. Men men de orkar jag inte fixa. Ni kanske har sätt att jag har redan tagit bort en kategori. Den som hette Ingen kategori är borta nu. Så jag har sorterat bort i läggen och har flyttat till allmänt och  några till L.Johansson. Ska nog fixa till det lite till den dagen jag orkar. Ska nog få bort L.Johansson eller vad jag nu ska göra. VI FÅR SE!!

Men ha de så bra nu idag. Kanske kommer med ett inlägg om dagen ikväll. VI FÅR SE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback