Idol finalen

Hejsan. Nu är jag hemma igen. vart en lång dag igår. Idol-finalen var riktigt häftigt. Äntligen har jag fått varit med om något sånt. Vi satt ändå rätt bra fast vi satt lite bakom scenen fast ändå inte bakom scenen. Man såg hela scenen men man såg då inte framme från. kanske kan visa med en bild som jag tog senare. kan inte ladda in med min mobil så jag måste skicka den till någon så de kan lägga in den på datan åt mig.

Men de var mäktigt. Vi satt i Calles klack och båda killarna tyckte jag var grymma men Erik var lite vassare på vinnar låten fast calle gjorde den bättre på några partier i låten tyckte jag.

Efter de var slut så åkte jag med hem till Jesper och sov där somnade direkt nästan när jag la mig var så trött och tröttare var jag imorse när han väckte mig. Tänkte nu ligga i min säng ett tag och kolla lite program på datan sen blir det att städa rummet.

Ha de så bra så länge.

Erik och vinnar låten higher


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Erik var helt klart bäst!

Postat av: Rebecca

Diggade faktiskt vinanr låten ;)

2009-12-12 @ 15:12:28
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback