Jaha då blir sängen nästa

Usch jaha. Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut. Är lite trött just nu och uttråkad. Känner mig trött och ensam och ja typ Jaa uttråkad hel enkel. Det blir nog sängen nu och sova lite fast känner inte rikitgt för det men gör det ändå eftersom jag är trött och sover jag så rullar timmarna på. Så är det att åka till skolan för typ 40 min eller kanske för 0 får se. åker iallafall. Kanske inte roligaste att åka fram och tillbaka 3.5 timme totalt. Men men så får de bli. Stannar väl en stund in the city efter. Vi får se. Blir det inget imorgon så tränar jag ett pass.

Men sov gott nu alla. Puss på dig.
Saknar dig Älskling. Känns så tomt att inte höra något i från dig :(
Hoppas det löser sig snart med mobilen.

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Nej men jag vet! Man blir impad av Lindex och Kappahl nu. Kul med ännu mer variation shoppingställen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback