Julpyntning.

Hejsan. Sitter och vilar just nu. Har pyntat fram lite tomtar med mormor så nu tog vi oss en paus och kolla på tv. Ska snart äta lite lunch och sen blir det att ta in julgranen och sen pynta den och de längtar jag efter. Det är verkligen min tradition att klä julgranen och sen har jag en tradion med julgranen till eller rättar sakt julkulorna. Jag köper alltid nya varje år. Men de man köpte förra året ska få stanna och sen ihop med de nya. Så gör jag varje år och sen nästa år så blir det årets och sen nya. Kan nu avslöja att i år blir det guld och svart med guld glitter svarta rosetter. Bild på granen kommer sen när den är klar.

Förra årets gran. Med stora mitt imellan och små guldkulor. Så i år blir det de mitt imallan guld och små kanske stora får se. Sen mina svarta kulor. Vi får se senare hur de blir. Får vänta med späning.


Kommentarer
Postat av: klaudia

svar: så bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback