Lilla Julafton igår

Hejsan. nu är jag vaken fast trött. Somnade inte förnst efter 4. Stängde av min datan vid 5 över 4 sen tog de några min till att somna. Var riktigt trött igår vid 1 tiden men den kunde jag inte somna så jag satte på datan och kollade lite tv program sen helt plötsligt när jag kollade på klockan så var den 5 över 4 så då stängde jag av datan och försökt somna,

Igår vart de en lång dag. Var uppe tidigt och handlade och fixade sen städade och fixa hemma sen bakade jag och så sen vid 6 tiden kom farfar och Gun-britt hit och fira "lilla julafton" så har vi kalla det ända sen jag var liten. Efter som vi alltid åker till mormor och har vi alltid några dagar före jul firat jul med farfar och G-B  så  då käkade vi julbord och en massa gott så jag hade ont i magen efter. Sen fick vi öppna julklapp.  Och i mitt låg det  ett par rikitgt snygga Björn Borgs trosor och sen pengar.
Så tack så mkt. Jag vet redan var den 500 seden ska gå till. Så den lägger jag undan på ett säckert ställe haha.

Nää men nu ska jag och mamma trava ner till stan i snön för att kolla julklapp till min kusin och sen något till brorsan sen får vi se on vi hittar till någon annan något kul. Vi hörs senare. Pussss


Kommentarer
Postat av: jenny

mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback