Min lucia dag och snart IDOL finalen

Heej kom hem nyss och jag måste bara säga en sak! FAN VA LUCIA TÅGET I SKOLAN VART BRA och en sak till FAN ÄR RIKTIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV. FAN JAG KLARADE SJUNGA INFÖR ALLA. var rikitgt nervös innan men sen tänkte jag bara att jag skulle var lugn och fan va bra de vart. Det gick super på genrepet sen gick den ännu bättre när alla var och kollade. Hihi är riktigt lycklig idag för de och trött.

MIN DAG!
04.15 ringde min klocka.
05.00 började jag packa och göra i orning te till att ha i bilen
05.40 satte oss i bilen
06.35 var jag i skolan
06.40 bjöd skolan på frukost i resturangen
07.00 bytte vi om
07.30 genrep
08.20 Började vi lussa i koridoren och sen in i resturangen och gick ett varv där inne. 
08.45 Lucia tåg i aulan
09.00 Lucia tåget klar och tågar ut.

9.00-09.55 teater och dans nummer som jag tittade på.
09.55 var de avslutnings sång med alla.

10.15 sen hade jag engelska till 11.30 där jag fick berätta på om hela dagen och sen var det lunch och sen hade jag idrott i samhället. och på den lektionen så var jag rikitgt trött somnade till flera gånger under filmen. Hahah Inte bra men så blir det när man haft en lång dag. 

nu ska jag hinna äta något sen byta byxor sen om lite mer om en timme så ska jag åka igen och då är det globen som gäller och IDOL FINALEN... Yeeeees !! ska bli kul.. 


Men vi hörs när vi hörs. Puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback