Mitt träningspass i skolan plus träningslära idag

Hejsan! Idag var det en skön dag i skolan. Startade med ett träningspass som var riktigt skönt. Började hoppa och gå över häckar och sen var till 5 st 200ms lopp. Fett jobbigt för mig som inte brukar köra det nu på sesongen. Men jag måste få upp lite snabbhet plus kondition. så det är perfekt för mig. Efter fick jag träningsvärk direkt i vaderna. Så när jag skulle dusch so gick jag in i bastun och satt där en stund. Riktigt skönt var de så strecha jag ut min ben lite där inne och det var riktigt skönt att göra det när de är så varmt och efter så kännde jag inte lika mkt i vaderna som innan.

Sen vart de lektion i träningslära och om olika sätt att träna styrke träning och sen diskuterade vi om man ska elitsatsa när man är liten. Så det var intresant och lite roligt hur de andra tyckte.
Och snackade att idrotten styrs mkt av politiken.
Så rolig dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback