Mysig helg, lite bloggade

Hejsan Hejsan! Har varit riktigt dålig på att blogga nu i helgen. Men jag har ju varit hos älskling typ hela helgen. Eller igår kom jag hem och var hemma en stund och sen på kvällen åkte jag tillbaka. Så igår så kollade vi på flickan som lekte med elden. Jag fick kolla bort många gånger och hamnade under täcket eftersom jag inte vågade se allt. Sen idag så firade vi Jesper eftersom han fyller år på tisdag så då kom de gäster och så åt vi gott. Sen fick han presenterna av mig och jag tror att han blev nöjd i det i alla fall. Han vart rikitgt snygg i skjortan som han fick av mig. Sen efter att gästerna hade varit där så besökte vi kyrkan där Ellinor var kul att träffa henne har inte sätt henne på typ 100år.
VI MÅSTE SES ELLINOR!!!

Sen efter kyrkan åkte vi hem igen till Jesper och kolla på en rikitgt konstig film och sen körde han mig till bussen och sen åkte jag hem. Så nu är jag hemma igen. Ska snart gå och lägga mig för att orka upp imorgon kommer nog inte vara det lättaste. Men nu ska jag göra något som jag inte har häller gjort så bra i helgen. LÄSA OLIKA BLOGGAR!! Haha. Ha de bra nu...

Kommentarer
Postat av: Jesper Lundberg

haha skoja på dig den va skit bra. Fett skön med. Hårkliaren kan nog bli en favorit



TACK IAF!

2009-12-06 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback