Oj va de snöar

Hejsan. Idag har jag stannat i sängen. Vaknade med huvudvärk och när jg reste mig upp började jag blöda näsblod som jag fortfarande inte fått stop på nu efter en och halv timme. Så det vart ingen skola för mig idag. Men jag är lite glad i alla fall. För jag ligger i min säng med datan i knät lyssnar på calle med higher och kollar ut genom min fönster och ser hur mkt snö det är ute plus att det snöar jättemkt. Gillar snö verkligen. Nu känns det som jul. Men jag tror nog inte kanske att vi får ha så här fin i en vecka till men jag hoppas verkligen.

Men jag tänkte ut och ta en promenad när näsblodet har stoppas och jag har ätit lite. Tror huvudvärken kan gå över lite om man får frisk luft. Men som jag mår just nu så kommer jag inte ens upp med huvudet för det är lite suddigt för ögonen och lite snurrigt. Så jag väntar nog en stund.

Från mitt fönster.


Kommentarer
Postat av: jenny

tackltack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback