SL asså

Hejsan. Nu har jag landat framför datan. Orka inte skriva så mkt just nu. Var i skolan på en lektion och den var rätt rolig. Vi hade tävling. Sen efter vi hade slutat så åkte jag till till sthlm och kolla runt lite. Leta julklappar. Hittade en till Jesper och sen en till mig själv haha. Sen tittade jag på till min bror men vi får se om de blir den ska handla den imorgon i sånna fall och sen ska jag även hitta något åt syrran men har inte hittat än får fråga min bror och min mamma om lite förslag. Sen vart de att åka hem och de var trångt som faaan. Jag vart in klämd på tåget så jag kunde nästan inte andas inne i mitt hörn. Men koom hem efter en och halv timme. tog en halv timme längre än vad de skulle ta plus att de tåget jag åkte med var redan en halv timme sen så den vart upp mot en timme försent. detta på grund av att de var is som hade bildas på dörrarna så det gick inte att stänga dom så dom fick skrapa på varje station så de tog sin tid.

Men nu ska jag slappa lite och fundera. ha de bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback