Snart Jullov

Hejsan!
Sitter i skolan vid datan i skolan nu. kom hit till kvart över 8 och började halv 9 med dans men eftersom jag vaknade med en stor tå som värker och kan inte gå på den så kunde jag inte vara med för jag haltar typ så då var vi alla som inte skulle vara med utslängda haha. Eller läraren bad oss att gå så då gick vi hit och satte oss vi datan. Så nu sitter jag här med tre till som inte skulle vara med.
Om ca en halv timme så är de kör träning. Vi som var med i luciatåget ska vara med och sjunga med lev väl på avslutningen. Lev väl är gamla personer som är på bosön för att idrotta och röra på sig för att må bra så de ska vi sjunga tillsammans med.
skönt att de är jullov snart. Inte många timmar kvar. Efter jag har slutat så är det julhandel som gäller. Kul att gå runt eller som jag skulle göra springa runt och handla de sista julklapparna men de blir inge springa så de tar nog lite längre tid än vad jag hade tänkt men men bara gilla läget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback