Snart till skolan

Hejsan. Klev upp från min varma säng för en stund sen men skulle gära vilja ha stannat. Men jag ska försöka ta mig till skolan. Skulle åka om drykt en timme men jag åker tidigare eftersom jag var inne på sl:s sida och såg att det var kraftiga förseningar på min buss linje plus att de var försening på pendeltåget på grund av växslar och tunnelbanan verkade gå så jag tar en halv timmes buss tidigare. Riktigt duktigt av mig. Men jag var faktiskt uppe i tid så det gör liksom inget. Nu ska jag bara klä på mig någon varmt eftersom jag kommer nog få stå ute och vänta ett tag nu. Sen ska jag äta något litet.
Känner mig riktigt duktig eftersom jag åker för en lektion som är bara en och halv timme och jag blir riktigt sur om det inte är något men de ska de vara. Eftersom det tar 1.45 timme för mig att åke en enkel resa till skolan och idag kommer de nog ta längre men hoppas verkligen inte de så blir man sur om de inte är något. Men de skulle nog vara lektion i labbet om jag inte minns fel. Syreupptagnings test på en kille i klassen skulle de vara. Så om de är det så kommer de bli roligt att kolla på de.. 

Men nu måste jag skynda mig lite. Ha de bra idag. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback