Varit ute i snön

Hejsan!
Sitter i Jespers sängen och små retas med sina kalla händer och sätter de bak på ryggen på mig.
Usch är lite trött för en stund sen var Jesper och jag ute och tog en lång promenad med hundarna och de var rätt mysigt att gå i snön och solen lysste så fint och gå i skogen bland alla grnar som var helt snöiga. SÅ FINT. Tog lite bilder på de men de kommer när jag kommer hem. Men jag kom hem snöigast eftersom jesper puttade mig ien snöhög en gång och sen puttade ner mig på marken och sen fick alla hundarna över mig typ. haha men de var ändå mysig fast jag hade snö innan för tröjan och skorna och vantarna. jaja. 
Men de var roligt när lilla tingan hoppade i snön och zacke som rullade runt i snön så söta. 
har en bild på när lilla Tingeling hoppar runt i snön såden får vi senare. 

Ha de bra nu så hörs vi. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback