Första passet

Kom precis till skolan från sätra. Har varit där och träna längd. idag gick det rätt bra. Kändes verkligen jätteskönt att träna igen. har ju inte gjort det på jättelänge. Fast jag inte har tränat så kändes det inte så jobbigt. Det gick att springa på fast jag tog det ändå lugnt. Så det blir nog DM för mig i helgen!

Sitter nu och vänta på att Rebecka ska komma till skolan så vi kan äta lunch tillsammans.

Imorse innan jag åkte så var Älskling så himla söt. Han hade skickat sms som jag inte hade märkt att jag hade fått efter som jag käkade frukost då. Men när det var typ 10 min kvar tills jag skulle gå till bussen stod jag och packade jag väska så ringde min mobil. Då var det Jesper som bara ville se om jag var vaken så jag inte försover mig som jag redan har gjort varje dag den här veckan. Så himla gulligt av dig Jesper Love You! <3

Men nu är det dags för Lunch. Ha de bra Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback