Fredag = SPORTLOV

Fredag i dag och det betyder SPORTLOV! Riktigt skönt.
Har varit en ganskabra dag idag. Skolan var lugnt. Skönt att sista lektionen blev instäld för att läraren var sjuk tror jag.
Så då drog jag och åsa hem till Rebecka och kollade på sällskapsresan.
Sen när rebecka skulle och jobba så körde hon hem mig först, riktigt snällt!
Sen när jag kom hem och fixade lite och sen drog och tränade i sätra. När jag kom till sätra så var jag jätteseg och helt plötsligt hade jag jättetränings värk. Men det gick sådär ändå. körde det sista i längdhoppet.
Efter träningen åkte vi och handlade och sen kom hem och satte mig och kolla på let's dance. Men ska hoppa in och duscha om några min. Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback