Fredag

Dagen var skön för jag började 12.20 och sen slutade typ 2 hur skönt som helst. Vi fick en uppgift som vi skulle göra på lektionen fast vi fick välja om vi skulle vara i skolan eller göra den hemma. Fast jag och Åsa valde att sitta i skolan och hjälpas åt och bli klar med det så fort som möjligt. Så det var skönt att bli av med det. Så man kan plugga sjukvård i helgen eftersom jag har prov på det på tisdag!

Efter skolan när vi var klara så trog vi ner på stan jag och åsa och kollade alla hjärtans dag presenter. Det var så himla mycket folk på stan eller iallafall innen på guldfynd och blomsterbutiken. Men det är det väl efter som det är alla hjärtans dag i morgon!

Innan jag drog till skolan idag så fixade jag naglarna med det jag fick i födelsedagspresent av Åsa och Rebecka!

riktigt bra blev det tycker jag!



En bild som jag tog idag på mig innan jag åkte till skolan..



Men nu ska jag sitcka och handla med mammi och pappi haha.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback