Godmorgon

Idag är det fredag och det känns inte lika skönt som vanligt. Efter som det är typ sista dagen på lovet. Så snart drar skolan igång igen och då är det verkligen på allvar. Allt ska hinnas göra innan v.13 då jag går ut på praktik och sen när vi kommer tillbaka till skolan efter det så är det inte många dag kvar tills jag tar studenten.

Så det känns lite konstigt att inte ha så många dagar kvar i skolan. Det känns hemskt för tiden har gått så himla fort och jag hinner likson inte riktigt med tiden. Men men jag måste ta tag i allt så det blir bra.
Fick mina höst betyg i går plus omdömen och vissa såg bra ut och vissa betyg såg väl mindre bra. Måste skärpa till mig i svenska asså. Så nu har jag stor press på mig till nationella provet i svenska.

Men nu har jag inte så mycket tid på mig kvar. Ska nämligen träffa sjukgymnasten om ca en timme så jag måste klä på mig tränings kläderna och traska bort till grönal.
Det känns inte så himla kul att behöva gå eftersom det snöar ute. Den här årstiden gillar jag inte så himla mycket. Eller rättare sakt peroden mellan vinter och vår. Ena dagen så är det fint väder och solen lysser och det käns som vår i luften och andra sekunden så snöar det och är jätte grått ute. plus allt slask som blir när snön smällter. Aja jag vill i alla fall ha vår snart. Vill kunna hänga in vinterjackan i garderoben och slippa den ett tag. Haha

Men nu ska jag käka frukost snabbt och sen gå. Ha de bra så länge.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: hanna

har precis gjort massa nationella prov i svenska med..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback