Inte bra! eller?



Börjar se dåligt ut att bara samla på sig massa påsar.
Jag shoppade lite förra veckan och sen igår handlade jag en del.
Det är ju jättekul att handla nya saker och fylla garderoben med en massa nytt plus massa vårkläder som är dags att börja fylla garderoben med.

Probelem just nu är så att alla påsar bara hänger på handtaket till garderoben och kommer aldrig in och kan hänga upp det snyggt och så.

det är liksom 7 påsar med en massa kläder som bara hänger.

Nää nu måste jag ta tag i det där. Måste först städa mitt rum som ser FÖRJÄVLIGT ut. Det är också därför jag inte kommer så långt och kan hänga in mina nya fina kläder.
Det är så att jag har kläder över hela golvet på mitt rum och det är jättestökigt i min garderob. Så nu ska jag ta tag i det och städa upp mitt rum så man kan vara där innen och kunna gå genom rummet utan att gå på saker.


Men nu måste jag börja städa. Bloggar igen när jag är klar. Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: issaa

Sv: Jasså, vad roligt :D Hittade du något fint då? :)

Postat av: jane

Vad hittade du för fint?:)

2009-02-19 @ 23:05:58
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback